iamthebest

Alla inlägg under september 2011

Av Lisa Olsson - 15 september 2011 20:47

Tjjaaao,


Ska fixa ny header snart ,

men kollar på Robinson

nuu, men ska fixa det ,

haft denna länge nu ...


men uppdaterar innan jag

stänger av datan ,


// Lisa olsson <3

Av Lisa Olsson - 15 september 2011 15:40

Heeeeeeeej :D


Sitter vid soffan och kollar på how clean is your house.


seriöst , det är ju sjukt äckligt,!??


men ska gö läxan snart ...


Idag i skolan hade vi slöjd , och

sen så gjorde vi något med  5b  ,

vi ska tp ha en promenad för

alla på hela skolan

och så gjorde vi grupper igår ,


så jag eh med maja ,

eric och arvid ,


ah , men iaf , på

syslöjden så gör jag ett

par mjukisbraller , :D


Roligt , men

ska kolla på tv nu ,

elr snart ,

men aja ,


heeeeeejdå , <3

// Lisa Olsssson <3



Av Lisa Olsson - 13 september 2011 07:37

Heeejsaaaan ,


Sorry , har nästan inte bloggat nånting denna veckan ...

dåligt ,


men nu blir det ett snabbt inlägg,


ska borsta tänderna ,


sen till skolan


Heeeeeejdååå , :D <3


// Lisa Olsson <3

Av Lisa Olsson - 3 september 2011 09:30

inte bloggat på jätte länge, men nu bloggar jag på Mobilen, har sovit riktigt gott klart, Kl halv tolv ska jag träna fotboll , roligt , :)Men kände att det var lite svårt att blotta på mobilenplus att den håller på att ladda ur , Men hejdå / Lisa Olsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Lisa och bor utanför göteborg ,
Jag älskar att spela fotboll och handboll och dansa och va med kompisar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards