iamthebest

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Lisa Olsson - 24 september 2011 10:26

Tjena mitt bena ,


snart blir det fotbollsträning ,   


Och sen efter det Vattenpalatset,! :DDD


Wiiihooo ,


Rolig helg asså,!

blir inte så långt inlägg eftersom jag ska åka snart ,

men jag uppdaterar senare idag

( när jag har kommit hem från vattenpalatset )



Juste ,

hade en sjukt jobbig och läskig

drömm,!!

Asså det började med att vi hade katter så

kom dom in till mitt rum och så tp

öppnade dom Kiwis ( min hamster ) bur ,

och tp bet på honom och allt,

och jag blev så jävla sur på katten så jag

slängde in den i väggen ( stolt )

och sen så gick jag ut ,

och sen när jag gick in igen

så var dom där igen , så

ah , allt började om ,

och till slut så

slutade dom fast Kiwi va tp helt

sönderskadad,!!!?


Asså mår bara dåligt när jag tänker på det nu ,

jävla katter asså,!!!


Usssch ,!

men som tur va så var det ju inte på

riktigt,!


ojj , blev lite längre inlägg än vad jag trodde

braa braa , ;) ♥


Men så alla bara vet så älskar jag min hamster och det ska aldrig

hända något med honom,!!

och det ska aldrig komma in katter till mitt rum,!!!!


Meen heejdååå // Lisaaaa ♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Lisa och bor utanför göteborg ,
Jag älskar att spela fotboll och handboll och dansa och va med kompisar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards